ورود/ثبت نام
جستجو
مرتبط ترین ها
به روز ترین ها
پر بازدیدترین ها
پر دانلودترین ها
فیلتر ها
از سال
تا سال
زبان
نوع محتوا
نوع دسته بندی
متن کامل
کلیدواژه: احساسات مشتریان ؛ درآمد بانک ؛ محرک های عاطفی ؛ وفاداری مشتریان ؛ هزینه بانک
نویسندگان: شیروانی، علیرضا ؛ زیوار ، فرزاد ؛ علمازاده ، احمدرضا
ناشر: اولین کنفرانس مدیریت،مهندسی صنایع، حسابداری و اقتصاد
بانک ها مانند سایر موسسات، با توجه به فشار فزاینده رقابتی و محدودیت منابع، تلاش می کنند که درآمدهای خود را حداکثر نموده و هزینه ها را تا جایی که ممکن است حداقل نمایند. هدف از این پژوهش بررسی رابطه محرک های عاطفی مشتریان با هزینه و درآمدهای بانک قرض الحسنه رسالت (شهر اصفهان) می باشد. این مقاله به دنب... ادامه
سال:1400
مشاهده/دانلود
کلیدواژه:
نویسندگان: فرجی، احمدرضا
ناشر: آراسبان
... ادامه
دسته بندی